BLOG

2018 Senin Yılın Olacak !

Yeni yıl, yeni şans !

Yeni yıl, yeni şans !

Ancak antrenmanlarımızdaki hedeflerimize ulaşmak şansa bağlı mı? Herkes bu soruyu kendisi için cevaplayabilir… Hedefinizin ne olduğu, yoruculuğu veya kolaylığı belki şansınız ile ilgili olabilir ama temelde hedeflerinize ulaşabilmeniz için emek vermeniz ve fedakarlık yapmanız gerekir. Öncelikle kendinizle bir anlaşma yapmalısınız ve hedeflerinizi doğru belirlemelisiniz. Bir spor salonuna kayıt yaptırarak başlayabilirsiniz. “Daha iyi ve sağlıklı bir beden”e sahip olmak için sağlıklı beslenme ve düzenli antrenman formüllerini hayata geçirmelisiniz. Bunun için SMART formülümüzden biraz bahsedelim;

 

S – Özgül

Antrenman hedefiniz mümkün olduğunca kesin, somut ve size özel olmalıdır. Örneğin, daha iyi bir vücut, daha fazla kas inşa etmek, esnek olmak…

M - Ölçülebilir


Belirlediğiniz hedefiniz bir süreye bağlı olmalıdır. Bununla birlikte kas kütlesi miktarı, yağ oranı miktarı, kilo miktarı gibi ölçülebilir bir hedefiniz olmalıdır.

A-Çekici


Hedefiniz kişisel ve cazip; içsel motivasyonunuzun peşinden koşmak olmalıdır. Başkasının hayal ettiği veya bir başkası istediği için değil sizin için gerçekten istediğiniz bir hayaliniz olmalıdır.

R-Gerçekçi

Hedefe ulaşılabilir olmalıdır. Ulaşılması veya yapılması mümkün olmayan hedefleriniz belirli bir süre sonra motivasyonun düşmesine neden olacağı için pes etmenize neden olabilir. Öncelikle bunu kendiniz için yaptığınızı düşünmeli ve daha emin adımlarla ilerlemelisiniz. Örneğin; en iyi genetik özelliklere sahip bir insan yalnızca 10 kilo yağsız kas kütlesi kazanabilir, bunun üzerindeki hedefler sizin için ütopik olabilir.

T- Terminate

2018'de maratona katılmak veya fitness yarışmasına katılmak gibi hedefler, sınırlı zaman aralıkları sizi daha motive olmaya itecektir Zorlu hedefleri başarmanın sırrı hedefleri formüle etmek ve uygulamaktır. Başarı faktörleriniz nelerdir ya da nihai olarak sizin hedefinize ulaşmak için neler gereklidir?

Örnekler: "Her gün kilo başına 2 gr protein tüketimi" (hedef: kas yapımı) veya "Her 2 günde bir yaklaşık 60 dakika boyunca koşma" (Hedef: dayanıklılığı artırmak için) Şimdi 10 dakika boyunca oturup 2018 için hedeflerinizi formüle etmeniz size kalmış. Tüm Weider ekibi olarak, spor hedeflerinize ulaşmanızda yardımcı olmak için buradayız.

İletişim

Bizi Takip Edin

OUR BRANDS

WeiderWeider GummiesWeider PrimeWeider Vegan