BLOG

Vücudunuzun Morfolojisine Uyan En iyi Diyet Ve Proteinler

Vücudunuzun Morfolojisine Uyan En iyi Diyet Ve Proteinler.

Morfotipinizden en iyi şekilde faydalanın!

Vücut tipi açısından, tek bir boyut herkese uymaz. Aynı iki beden ya da zihin yoktur. Hepimiz benzersiz özelliklere sahibiz ve diyet yapmaktan bahsederken ve eğitimlerimizi planlarken en iyi sonucu elde etmek için bize en iyi neyin eşlik ettiğini bilmeliyiz.

Vücut tiplerini üç gruba bölebiliriz:

Bu tipler arasından da sadece bir gruba ait olduğumuzu söylememiz mümkün değildir. Görüşümüze göre, üç tipten oluşan bir kombinasyondan ancak bunlardan birine daha yakınızdır. Her birini tartışacağız ve ana türünün ne olduğunu belirleyebilmeniz için, 3 tip için birkaç özel diyet ipucu vereceğiz.

EKTOMORF

Tipik sıska, çok heyecanlı ve gergin bir tiptir. Bu özellikte vücutlar istedikleri gibi yiyebilirler ve her zaman zayıf görünürler. Zor kilo alan bir yapıları vardır. Bu tipin üstün özelliği, kaslarının yoğun olması ve diğerlerine göre daha fazla yemek yiyebilmeleridir. Bu sebepten yarışma sürecinde, sıkı bir diyet izlemesi gerekmez.
Bu sizin tipinizse, ağırlık kazanmak için değil, kas kütlesini ve kilosunu korumak için ekstra kalori yemeniz gerekir.
- Her çeşit karbonhidrat yemelisiniz. Pirinç, tahıl, meyve, ekmek veya makarna (tercihen hepsi) öneririm.
- Proteinler ile ilgili olarak da önerim yağlı et tüketmenizdir. Kırmızı et, yağlı balık, tavuk ve hindi göğsü veya bacağından birini seçebilirsiniz. Ayrıca günde iki ya da üç yumurta sarısı bir sorun olmayacak.
Önerilen ürün: WEIDER Gaint Mega Mass® 4000. En zorlu egzersiz ihtiyaçlarınızı karşılayacak yüksek kaliteli enerji ve protein sağlar.

MEZOMORF

Meso "orta" anlamına gelir. Bu yüzden Ektomorf ve Endomorf arasında bir yerde bulunurlar. Bu ideal vücut türüdür. Atletik bir görünüme sahip olup kas gücünü ve kütlesi kolayca geliştirebilirler. Aramızda “iyi genler “ olarak konuştuğumuz türdür. Mezomorf tiplerinin diyetleri çok sıkı olmasa da değişebilir; izlenmeleri ve rahatlamamaları gerekir. Çünkü kendilerini kaybederlerse istenmeyen yağları depolayabilirler.
- Tüm kaynaklardan proteinleri, tavuk göğsü gibi az yağlı / yağlı balıklar ve kırmızı etler gibi daha yağlı proteinleri yiyebilirler. Yağlı kırmızı eti sadece haftada iki kez alması yeterlidir.
Önerilen ürün: WEIDER Premium Whey. Dayanıklılık sporcuları için sağlıklı ve dengeli beslenmeyi isteyen tüm insanlar için önemli bir ürün olan ve emilim oranının düşük olduğu sağlıklı bir protein kaynağıdır.

ENDOMORF

 Bu tip, geniş bir kemik yapısına, aşırı kilolu olma eğilimine ve kolayca kilo alma özelliğine sahiptir. Diğerlerine göre, düzenli antrenmanlar ile birlikte rahatlıkla güç kazanabilir ve kas kütlesi artırabilirler. Dolayısıyla uygun diyetler tercih ettiklerinde en iyi sonuçları elde edebilirler.
Düşük glisemik indeksli karbonhidratları tavsiye ederim: Her çeşit sebzeler, patatesler, tatlı patatesler, yulaf ve ölçülü miktarda meyveler.
Endomorf tip için düşük yağlı proteinleri tavsiye ederim: tavuk göğsü, hindi, yumurta akıları ve yağlı olmayan balıklar. Orta derecede yağlı yağlara sahip olun ve kırmızı etlerden uzak durun.
Önerilen ürün: WEIDER Cell Growth. Yenilikçi formülü, kas büyümesini artırmak için özel olarak tasarlandı ve aynı zamanda yeterli yağ metabolizmasını garantiler.

Peki senin vücudun tipi ne?
Bence çoğumuz bu üçünün baskın bir tipli karışımı var. Kendinizi ne kadar iyi tanırsanız, o kadar iyi bir diyet, eğitim programı ve yaşam tarzı tasarlayabilirsiniz.

Celeste González

İletişim

Bizi Takip Edin

OUR BRANDS

WeiderWeider GummiesWeider PrimeWeider Vegan